خبرگزاری کار ایران

از سوی معاونت فرهنگی اعلام شد؛

تشریح مراسم احیاء شب های قدر مسجد جمکران

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۳۰

قرائت دعای افتتاح، ترتیل خوانی قرآن کریم، قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی برنامه های مراسم احیا خواهند بود / قرائت دعای جوشن کبیر هر شب از ساعت ۲۳:۴۵ آغاز می شود که در شب نوزدهم آقای مهدی منصوری، شب بیست و یکم حاج سید مهدی میرداماد و شب بیست و سوم حاج عباس حیدرزاده دعا را قرائت خواهند کرد.

ایلنا: مراسم شب های قدر مسجد مقدس جمکران از سوی معاونت فرهنگی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، براساس برنامه اعلام شده مراسم احیاء هر شب از ساعت ۲۲ با قرائت دعای افتتاح توسط حجج اسلام ضیایی و طباطبایی فر آغاز می شود و پس از آن مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم از ساعت ۲۲:۳۰ با حضور قاریان برجسته کشوری برگزار می شود.

قرائت دعای جوشن کبیر هر شب از ساعت ۲۳:۴۵ آغاز می شود که در شب نوزدهم آقای مهدی منصوری، شب بیست و یکم حاج سید مهدی میرداماد و شب بیست و سوم حاج عباس حیدرزاده دعا را قرائت خواهند کرد.

سخنران شب نوزدهم حجت الاسلام حسینی خراسانی، شب بیست و یکم حجت الاسلام سید مهدی میرباقری و شب بیست و سوم آیت الله کریمی جهرمی خواهند بود.

گفتنی است این مراسم هر شب ساعت ۲:۳۰ پایان خواهد پذیرفت.

قرائت دعای افتتاح، ترتیل خوانی قرآن کریم، قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی برنامه های مراسم احیا خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز