خبرگزاری کار ایران

به منظور بررسی وضع تبلیغی صورت می‌گیرد؛

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی با تمامی روحانیون مستقر قم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۲۴۵

وی تا کنون با روحانیون مستقر روستاهای جنت آباد و حسین آباد میش مست و دهستان قمرود دیدار کرده و از نزدیک با مشکلات روحانیون مستقر و نقاط مثبت و ضعف تبلیغی آشنا شد / طرح استقرار دائم روحانی در روستاهای پرجمعیتی یکی از طرح های سازمان تبلیغات اسلامی است که این طرح تاکنون در حدود ۳۰ روستای استان قم اجرا شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تمامی روحانیون مستقر این استان در ماه مبارک رمضان دیدار می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عباس اسکندری به منظور بررسی وضع تبلیغی روحانیون مستقر، به تمامی روستاهایی که مبلغان در آن‌ها استقرار دائم دارند رفته و با روحانیون مستقر دیدار و گفت‌و‌گو می‌کند.

وی تاکنون با روحانیون مستقر روستاهای جنت آباد و حسین آباد میش مست و دهستان قمرود دیدار کرده و از نزدیک با مشکلات روحانیون مستقر و نقاط مثبت و ضعف تبلیغی آشنا شد.

طرح استقرار دائم روحانی در روستاهای پرجمعیتی یکی از طرح‌های سازمان تبلیغات اسلامی است که این طرح تاکنون در حدود ۳۰ روستای استان قم اجرا شده است.

حجت‌الاسلام اسکندری در روزهای آتی تا پایان ماه مبارک رمضان با بقیه روحانیون مستقر استان دیدار خواهد کرد.

در این دیدار‌ها حجت‌الاسلام گل محمدی مسئول روحانیون مستقر و نیز روسای ادارات تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام اسکندری را همراهی می‌کنند.

بازدید از مساجد شهر قم به منظور بررسی نحوه اجرای طرح تفسیر قرآن کریم در ۴۰۰ مسجد این شهر یکی دیگر از برنامه‌های روزانه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در ماه مبارک رمضان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز