خبرگزاری کار ایران

پس از توافق با مدیران باشگاه؛

شمسایی هدایت ماهان تندیس قم را برعهده می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۷۲

پس از مشخص شدن ناصر شریفی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ماهان تندیس قم، وی خیلی زود تکلیف سرمربی تیم فوتسال این باشگاه را مشخص کرد تا به جمع تیم هایی بپیوندد که تیمش را سریع تر از سایر رقبا آماده فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور می کند / از سید وحید غیاثی و حسین صبوری به عنوان دستیاران شمسایی نامبرده می شود.

ایلنا: مدیر فنی فصل گذشته دبیری تبریز به عنوان سرمربی فصل جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم انتخاب می شود.

به گزارش ایلنا، پس از مشخص شدن ناصر شریفی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ماهان تندیس قم، وی خیلی زود تکلیف سرمربی تیم فوتسال این باشگاه را تعیین کرد تا به جمع تیم هایی بپیوندد که تیمش را سریع تر از سایر رقبا آماده فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور می کند.

امیر شمسایی که چندین دوره مربی تیم های فوتسال قم در مسابقات باشگاه های کشور بوده است، بار دیگر به این شهر بازگشته تا هدایت تیم فوتسال ماهان تندیس قم را عهده دار شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد وی قراردادش را فردا شنبه در هیئت فوتبال قم ثبت خواهد کرد.

بر این اساس، امیر شمسایی که فصل گذشته در کنار برادرش وحید در تیم فوتسال دبیری تبریز فعالیت می کرد پس از توافقات اولیه با مدیران ماهان تندیس قم به زودی هدایت این تیم را در فصل اخیر لیگ برتر فوتسال برعهده خواهد گرفت.

وی در این باره به ایلنا گفت: با صحبت هایی که با مدیران این تیم داشتیم توافقات اولیه صورت گرفته و ظرف یکی - دو روز آینده قرارداد همکاری با این تیم بسته خواهد شد.

از سید وحید غیاثی و حسین صبوری به عنوان دستیاران شمسایی نامبرده می شود.

گفتنی است، تیم فوتسال ماهان تندیس قم سال گذشته قهرمانی جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور را به دست آورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز