خبرگزاری کار ایران

در برنامه برکرانه نور صورت می گیرد؛

تفسیر سوره یوسف توسط آیت الله جوادی آملی

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۸۰

برنامه «برکرانه نور ۱» از دوشنبه ۲۶ خرداد ۹۳ پخش تفسیر سوره مبارکه یوسف علیه السلام توسط حضرت آیت الله جوادی آملی را در ۷۲ برنامه آغاز می‌کند / «برکرانه نور۱» کاری است از گروه معارف و علوم وحیانی که به سردبیری و تهیه‌کنندگی علی برخورداری انجام می شود.

ایلنا: پخش رادیویی برنامه تفسیر سوره یوسف علیه السلام توسط آیت الله جوادی آملی از برنامه «برکرانه نور ۱» آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، برنامه «برکرانه نور» که به پخش درس تفسیر مفسر بزرگ قرآن کریم آیت الله جوادی آملی اختصاص دارد، از جمله برنامه های شاخص و پرمخاطب رادیو معارف است که از ابتدای شروع به کار رادیو معارف در جدول پخش برنامه های این رادیو قرار داشته و در قالب دو برنامه «برکرانه نور۱» و «برکرانه نور ۲» تهیه و پخش می‌شود.

با پایان تفسیر سوره مبارکه هود علیه السلام، برنامه «برکرانه نور ۱» از دوشنبه ۲۶ خرداد ۹۳ پخش تفسیر سوره مبارکه یوسف علیه السلام توسط حضرت آیت الله جوادی آملی را در ۷۲ برنامه آغاز می‌کند.

«برکرانه نور۱» کاری است از گروه معارف و علوم وحیانی به سردبیری و تهیه‌کنندگی علی برخورداری که روزهای شنبه تا دوشنبه هر هفته از ساعت ۶:۰۰ بامداد از رادیو معارف پخش و از ساعت ۲۱:۳۰ همان روز بازپخش می‌شود.

علاقه مندان به دریافت مباحثتفسیری این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «برکرانه نور ۱» در سایت رادیو معارف مراجع نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز