خبرگزاری کار ایران

با اعلام معاونت فرهنگی مسجد جمکران؛

برنامه هفتگی مسجد جمکران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۰۲

برنامه گفت و‌گو محور «سلام زائر» روز سه شنبه بعد از نماز عشا با حضور حجت الاسلام دکتر رهنمایی برگزار می‌ شود / مراسم قرائت دعای توسل از ساعت ۲۱:۱۵ آغاز می‌شود که سخنران این مراسم حجت الاسلام گنجی است و دعای پر فیض توسل توسط حاج مهدی سلحشور قرائت می‌شود.

ایلنا: برنامه هفتگی مسجد مقدس جمکران تشریح شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی مسجد جمکران، برنامه گفت و‌گو محور «سلام زائر» روز سه شنبه بعد از نماز عشا با حضور حجت الاسلام دکتر رهنمایی برگزار می‌ شود.

مراسم قرائت دعای توسل از ساعت ۲۱:۱۵ آغاز می‌شود که سخنران این مراسم حجت الاسلام گنجی است و دعای پر فیض توسل توسط حاج مهدی سلحشور قرائت می‌شود.

مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا با سخنرانی حجت الاسلام صمدی یزدی آغاز و دعای پر فیض کمیل توسط حجت الاسلام ضیایی قرائت می‌شود.

روز جمعه پس از قرائت دعای عهد و از ساعت شش و پانزده دقیقه صبح مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام بیگدلی آغاز می شود و دعای پر فیض ندبه این هفته را حجت الاسلام شهیدی قرائت می‌کند.

مراسم قرائت دعای سمات این هفته نیز با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می شود؛ بعد از آن و در ساعت ۱۹:۳۰حجت الاسلام واضحی سخنرانی خواهند کرد و دعای پر فیض سمات از ساعت ۲۰ توسط حجت الاسلام محمدپور قرائت می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز