خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام بنایی:

دولت از بیمارستان خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی قم حمایت می کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۹۶

ماموریت اصلی قم نشر علوم در همه ی زمینه ها است / در راستای تحقق نشر علوم در قم از تمام ظرفیت های استان استفاده می کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم ایجاد بیمارستان خصوصی تخصصی توسط مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه ی پردیسان را گامی بلند در جهت هدف دستیابی به جامعه ای سالم که از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید است دانست و گفت: وزارت بهداشت نیز از این طرح حمایت خواهد نمود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام بنایی در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی قم با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم، ماموریت اصلی این شهر را نشر علوم در همه ی زمینه ها دانست و افزود: باید در راستای تحقق این مهم از تمام ظرفیت های استان استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم هم افزایی و هماهنگی در سیاست گذاری ها برای علم محور بودن استان قم را بسیار مهم و ضروری برشمرد و تصریح کرد: حرکت قم به سمت علوم مختلف پیشرفت جهان اسلام را در مباحثعلمی رقم خواهد زد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه علمی دانشگاه آزاد قم اهتمام بیش از پیش مسئولان این دانشگاه برای هموار کردن توسعه ی این دانشگاه را خواستار شد و افزود: مجموعه ی دولت در استان نیز دانشگاه آزاد اسلامی را برای نیل به اهداف علمی یاری و حمایت خواهد نمود.

حجت الاسلام بنایی ایجاد بیمارستان خصوصی تخصصی توسط مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه ی پردیسان را گامی بلند در جهت هدف دستیابی به جامعه ای سالم که از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید است دانست و گفت: وزارت بهداشت نیز از این طرح حمایت خواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز