خبرگزاری کار ایران

عضو خبرگان رهبری:

با تکیه بر بصیرت در برابر دشمنان ایستادگی کنید

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۹۳۶

یاران امام حسین(ع) را می توان الگوهای بارز در مسیر سعادت و آزادگی دانست و باید از ایشان درس بگیریم / در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام ما با پیروی از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) راه شهادت را در پیش گرفتند / انسان برای دستیابی به سعادت باید صبر و بصیرت داشته باشد. پ

ایلنا: عضو خبرگان رهبری گفت: باید با تکیه بر بصیرت در برابر دشمنان ایستادگی کرده و آن هایی که از این مسیر دور هستند به راه راست هدایت کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محی الدین حائری شیرازی صبح امروز در مراسم میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار که در حسینیه ثارالله سپاه علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، ضمن تبریک این میلاد به همه پاسداران و اقشار مختلف مردم اظهار کرد: امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان در واقعه عاشورا اوج بندگی و اطاعت از پروردگار و مفهوم یک انسان کامل را به همگان نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) ‌ کشتی نجات و چراغ هدایت است و این چراغ در طول قرن ها نورافشانی کرده و مردم را در مسیر صحیح هدایت کرده است، تاکید کرد: یاران امام حسین(ع) را می توان الگوهای بارز در مسیر سعادت و آزادگی دانست و باید از ایشان درس بگیریم.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به نام گذاری سالروز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار، این نام‌گذاری را بسیار ارزنده توصیف کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام ما با پیروی از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) راه شهادت را در پیش گرفتند.

وی مهمترین وظیفه پاسداران و بسیجیان را مجهز شدن به سلاح ایمان، تقوا و بصیرت دانست و تاکید کرد: باید با تکیه بر بصیرت در برابر دشمنان ایستادگی کرده و آن هایی که از این مسیر دور هستند به راه راست هدایت کرد.

آیت الله حائری شیرازی با اشاره به اینکه انسان با بصیرت می‌تواند به مقام و جایگاه والایی دست یابد، تصریح کرد: انسان برای دستیابی به سعادت باید صبر و بصیرت داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز