خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه کتاب کربلا آغاز به کار کرد؛

غرفه آستان مقدس قم در نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۳۰

تولیت آستان مقدس امام حسین علیه السلام با حضور در غرفه آستان مقدس قم از آثار منتشر شده در این غرفه دیدن کرد / تعدادی از آثار انتشارات آستان مقدس قم به تولیت عتبه امام حسین(ع) اهدا شد.

ایلنا: غرفه انتشارات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا همزمان با افتتاح این نمایشگاه آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا با حضور آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آستان مقدس شاه عبد العظیم حسنی و دیگر مراکز دینی و مذهبی کشورهای اسلامی آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، حضور انتشارات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا، برای سومین سال متوالی می باشد.

خاطرنشان می شود، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، جمعی از مسئولان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز حضور داشتند.

بازدید تولیت حرم حسینی(ع) از غرفه آستان حضرت معصومه(س)

تولیت حرم حسینی(علیه السلام) از حضور فعال آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا تقدیر کرد.

شیخ مهدی کربلایی، تولیت آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) با حضور در غرفه آستان مقدس قم از آثار منتشر شده در این غرفه دیدن کرد.

وی با تقدیر از حضور فعال آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این نمایشگاه کتاب گفت: حضور آستان های مقدس ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از گام های ارزشمند در راستای اتحاد و همبستگی پایگاه های ناب شیعی در جهان است.

تولیت حرم امام حسین(ع) خواستار تقویت ارتباط عتبه امام حسین علیه السلام و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها شد و عنوان کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا، فرصتی را فراهم آورده تا عتبات مقدس معصومین علیهم السلام و مراکز شیعی فرصتی برای ایجاد و تقویت ارتباط با یکدیگر است، باید این را مغتنم شمرد.

خاطرنشان می شود در پایان دیدار تولیت عتبه امام حسین علیه السلام از غرفه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، تعدادی از آثار انتشارات آستان مقدس قم به وی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز