خبرگزاری کار ایران

لحظه به لحظه با فینال جام حذفی فوتسال؛

نیمه دوم فینال جام حذفی فوتسال آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۴۴۹

نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر یک تمام شد / این بازی در سالن هندبال تهران برگزار می شود / شبکه ورزش این بازی را به صورت زنده و مستقیم پخش می کند / بر اثر تحریک تماشاگران ماهان تندیس توسط بازیکنان میثاق تهران، درگیری چند دقیقه ای میان تماشاگران دو تیم به وجود آمد.

ایلنا: نیمه دوم بازی نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور لحظاتی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازی نهایی اولین دوره جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور، در سالن هندبال تهران بین دو تیم ماهان تندیس قم و میثاق تهران در حال برگزاری است.

نیمه اول بازی، با تساوی یک بر یک بین دو تیم همراه بود.

نیمه دوم بازی به دلیل عدم حضور کافی مسئولین انتظامات، با چند دقیقه تأخیر آغاز شد.

در نیمه اول، گل اول بازی را قاسم عروجی بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دقیقه ۹ وارد دروازه حریف کرد تا ماهان تندیس قم با نتیجه یک بر صفر از حریف تهرانی خود پیش بیافتد، اما میثاق تهران در فاصله یک دقیقه و ۲۲ ثانیه مانده تا پایان نیمه اول، گل تساوی را توسط مجید عزیزی به ثمر رساند.

هر دو تیم با ترکیب اولیه نیمه اول خود وارد نیمه دوم شدند؛ ترکیب تیم فوتسال میثاق تهران را، کاظم صادقی، موسی حسن دوست، حسین سلطانی، مجتبی حسن نژاد و محسن فرهمند و ترکیب تیم فوتسال ماهان تندیس قم را، مسعود ایازی، محمد کرمانی، محمد کوهستانی، محمد وزیرزاده و ابوالقاسم عروجی تشکیل می دهند.

از نکات قابل توجه نیمه اول این بازی این بود که بعد از گل تساوی تیم فوتسال میثاق تهران، بازیکنان این تیم به سمت تماشاگران ماهان تندیس رفته و آنانان را تحریک کردند و به همین جهت یک درگیری چند دقیقه ای میان تماشاگران دو تیم به وجود آمد که با وساطتت کادرفنی و بازیکنان ماهان تندیس خاتمه یافت.

در نیمه اول دو تیم حملات پی در پی را به سمت دروازه یکدیگر داشتند که نتیجه آن یک موقعیت تک به تک از دست رفته برای ماهان تندیس قم و یک شوت تیم فوتسال میثاق تهران بود که به تیر دروازه ماهان تندیس اثابت کرد.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز