خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم:

مسابقات وبلاگ نویسی فرهنگیان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۷۶

ثبت نام از ۱۵ اردیبهشت شروع شد و ۱۵ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد / به صورت انفرادی و یا گروهی متشکل از ۲ نفر که یک نفر باید خود را به عنوان نماینده وبلاگ معرفی کند.

ایلنا: مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم در خصوص مسابقات وبلاگ نویسی ویژه فرهنگیان استان قم، گفت: این مسابقات در راستای شعار سال می باشد.

به گزارش ایلنا، عباس روحی طی سخنانی با اشاره به مسابقه وبلاگ نویسی ویژه فرهنگیان، اظهار داشت: مسابقه وبلاگ نویسی مانند سال های قبل به مناسبت روز معلم با عنوان میدان داران فرهنگ با توجه به تاکیدات و توصیه های مقام معظم رهبری که از لحاظ بدست گرفتن فضای مجازی و نقشی که معلمین می توانند در این عرصه داشته باشند، برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه فرهنگیان است، ابراز نمود: امسال ششمین دوره این مسابقات را با محوریت شعار سال برنامه ریزی کرده ایم و با توجه به توانمندیی هایی که قشر فرهنگی در مجموعه آموزش و پرورش دارند هر ساله این مسابقات با استقبال خوبی برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم بیان نمود: موضوعاتی که در مسابقه وبلاگ نویسی امسال قرار داده ایم؛ معلم و فرهنگ مدیریت جهادی، معلم و اخلاقیت و پویایی در عرصه فرهنگ، معلم و اقتصاد مقاومتی، معلم و تقویت فرهنگ اسلامی، شهید مطهری و فرهنگ اسلامی می باشد.

وی با اشاره به این که ثبت نام از ۱۵ اردیبهشت شروع شد و ۱۵ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد، ابراز نمود: افرادی که می خواهند در این مسابقه شرکت نمایند می توانند به صورت انفرادی و یا گروهی متشکل از ۲ نفر که یک نفر باید خود را به عنوان نماینده وبلاگ معرفی کند، در سایتwww. cbo. ir ثبت نام کنند.

روحی در ادامه خاطرنشان کرد: برای اینکه روند ثبت نام شرکت کنندگان تکمیل شود بایستی سایت و یا وبلاگ خود را در سایت ندای قلم ثبت کنند تا فرایند ثبت نام آنها نهایی شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم در پایان با بیان اینکه افراد شرکت کننده در این مسابقه باید بتوانند برای وبلاگ خود نقشه راهبردی فکری نسبت به موضوع خود طراحی و ارائه دهند، تصریح کرد: بعد از اتمام ثبت نام در تاریخ اعلام شده وبلاگ های مورد نظر ارزیابی می شوند و نتیجه آن در دهه فجر اعلام خواهد شد و وبلاگ افراد برتر به مسابقات کشوری ارسال می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز