خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

ترویج حس مسئولیت پذیری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۵۲

ائمه معصومین(ع) همواره جزء پیشگامان امور خیریه و فعالیت های عام المنفعه بودند / خداوند رفع حاجات و مشکلات مردم را به دست افرادی که دوست دارد می سپارد / خوشبختانه خیرین استان قم در امر مدرسه سازی پیشتاز هستند.

استاندار قم در جلسه خیرین مدرسه ساز استان قم ضرورت ترویج حس مسئولیت پذیری و مشارکت آحاد جامعه را در جهت تحقق توسعه ی همه جانبه و پایدار خواستار شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صالحی منش در جلسه خیرین مدرسه ساز استان قم که در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به سابقه امور خیریه در صدر اسلام، به بیان زندگی پیامبر اکرم(ص) و امیر مومنان(ع) پرداخت و افزود: ائمه معصومین(ع) همواره جزء پیشگامان امور خیریه و فعالیت های عام المنفعه بودند.

وی با بیان این که خداوند رفع حاجات و مشکلات مردم را به دست افرادی که دوست دارد می سپارد، تصریح کرد: ساخت مدرسه و انفاق در راه تعلیم و تربیت از جمله اموری است که نتیجه ی آن در فرهنگ و دین مداری افراد جامعه نمایان می شود و منافع آن به همه ی مردم می رسد.

استاندار قم با قدردانی از مشارکت خیرین در کمک به پیشبرد برنامه های دولت، به محدودیت های منابع دولتی در اجرای پروژه های مختلف عمرانی از جمله مسکن و مدرسه اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه خیرین استان قم در این امور پسندیده پیشتاز هستند.

حجت الاسلام صالحی منش همچنین ترویج روحیه گذشت و انفاق توسط نهادهای فرهنگی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ترویج حس مسئولیت پذیری و مشارکت آحاد جامعه در جهت تحقق توسعه ی همه جانبه و پایدار ایران اسلامی ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز