خبرگزاری کار ایران

تولیت مسجد مقدس جمکران:

هفته ای ۲۵۰ هزار زائر در مسجد جمکران حضور می یابند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۳۴

‌ سردار رادان با حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران مقدس دیدار کرد / نیروی انتظامی، در همه عرصه ها موفق و منشاء برکات است / انتخاب عنوان نیروی انتظامی برای این سازمان انتخابی با مسمی می باشد.

ایلنا: تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: حداقل هفته‌ای ۲۵۰ هزار نفر زائر در مسجد مقدس جمکران حضور می‌یابند به نحوی که تمامی فضاهای مسجد و مجموعه شبستان‌ها مملو از جمعیت می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام رحیمیان، در دیدار با ‌سردار رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ضمن تقدیر از مشارکت همه جانبه پلیس در برقراری امنیت مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: انتخاب عنوان نیروی انتظامی برای این سازمان انتخابی با مسمی بوده که حاصل موفقیت‌های ارزشمند این نیرو در همه عرصه هاست.

وی در ادامه به حضور میلیونی زائران در قم به خصوص در مناسبت‌هایی همانند نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: برابر آمار سال گذشته بیش از ۱۵ میلیون نفر زائر در قم آمد و شد داشتند، این در حالی است که طبق برآوردهای حاصله، حداقل هفته‌ای ۲۵۰ هزار نفر زائر در مسجد مقدس جمکران حضور می‌یابند به نحوی که تمامی فضاهای مسجد و مجموعه شبستان‌ها مملو از جمعیت می‌شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه بعضی از روزهای معمولی به غیر از روزهای چهارشنبه جمعیت غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران کمتر از ایرانی نیست، اضافه کرد: با وجود این حجم جمعیت نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها در توسعه این مکان مقدس هستیم.

وی به مراسم حج نیز اشاره کرد و گفت: در موسم حج علاوه بر بسیج کل امکانات عربستان، تمامی کشورهای اسلامی نیز به این کشور کمک می‌کنند.

حجت الاسلام رحیمیان با بیان اینکه در مراسم نیمه شعبان جمعیت میلیونی عازم قم و مسجد مقدس جمکران می‌شوند، از نیروی انتظامی به عنوان منشاء برکات در مباحثانتظامی، ‌امنیتی و ترافیکی نام برد و تصریح کرد: برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم نیمه شعبان و ارائه تسهیلات بیشتر نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز