خبرگزاری کار ایران

معاونت فرهنگی آستان حرم حضرت معصومه(س) خبر داد؛

ویژه برنامه‌های ارتحال پیام‌ آور کربلا در حرم حضرت معصومه(س)

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۲۶

پنجشنبه ۲۵/۲ / ۹۳ برنامه‌ های عزاداری حرم مطهر از ساعت ۱۱:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام صابری اراکی و مداحی مجید دلشاد آغاز و بعد از نماز عشار نیز با سخنرانی حجت ‌الاسلام سید حمید میرباقری و مداحی مداحان اهل ‌بیت علیهم‌السلام علی مالکی نژاد و مهدی حیدرزاده ادامه می‌یابد.

ایلنا: ویژه برنامه‌های حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در سالروز ارتحال حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها از سوی معاونت فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در سالروز ارتحال ارتحال پیام‌‌آور کربلا، حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها، آیین سوگواری در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، به همین مناسبت چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ‌ماه جاری مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران و مداحی سید محسن بنی فاطمی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌گردد.

در سالروز ارتحال این بانوی بزرگ اسلام(پنجشنبه ۲۵/۲ / ۹۳)، برنامه‌ های عزاداری حرم مطهر از ساعت ۱۱:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام صابری اراکی و مداحی مجید دلشاد آغاز و بعد از نماز عشار نیز با سخنرانی حجت ‌الاسلام سید حمید میرباقری و مداحی مداحان اهل ‌بیت علیهم‌السلام علی مالکی نژاد و مهدی حیدرزاده ادامه می‌یابد.

ویژه برنامه هدیه‌ ای از نور، ترتیل جزء ۳۰ قرآن کریم توسط قاریان برجسته، هدیه به محضرت حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها، در سالروز ارتحال این بانو، بلافاصله بعد از نماز عصر در حرم مطهر برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، در عصر روز ارتحال حضرت زینب سلام‌الله علیها، همزمان با سومین روز از ایام‌البیض؛ اعمال ام داود ساعت ۱۴در جوار مضجع نورانی کریمه اهل‌بیت برگزار می‌شود؛ در این برنامه، محل استقرار برادران مسجد اعظم و صحن مسجد اعظم و محل استقرار خواهران شبستان امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز