خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام بنایی:

پذیرش دانشجویان بومی باعثکاهش آسیب های اجتماعی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۸۵

پذیرش دانشجویان بومی باید در دستور کار دانشگاه ها قرار گیرد / باید زمینه های برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را در دانشگاه ها فراهم نماییم.

ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در جلسه کمیسیون دانشجویی استان قم گفت: افزایش پذیرش دانشجویان بومی باید در دستور کار دانشگاه ها قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در جلسه کمیسیون دانشجویی اظهار داشت: دانشجویان، اقشار جوان و تحصیل کرده و آینده ساز کشور هستند و نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در جامعه ایفا می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در جلسه کمیسیون دانشجویی اظهار داشت: دانشجویان، اقشار جوان و تحصیل کرده و آینده ساز کشور هستند و نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در جامعه ایفا می کنند.

حجت الاسلام بنایی با اشاره به تقویت بنیه فکری دانشجویان خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به رشد علمی و فکری دانشجویان اهتمام ورزیم تا شاهد شکوفایی و رشد دانشجویان در عرصه علمی و فکری در استان قم باشیم.

وی با تاکید بر همدلی و همفکری در بین مسئولین دانشگاه ها اظهار داشت: مدیران و مسئولین دانشگاه های استان با هم افزایی و همدلی برای پیشبرد مطلوب برنامه های آموزشی و علمی دانشجویان، زمینه های استفاده از ظرفیت ها و خلاقیت های دانشجویان را فراهم سازند تا این قشر جوان با تحصیلات عالیه، قم را به جایگاه رفیع علمی و آموزشی برسانند.

حجت الاسلام بنایی خواستار پذیرش بیشتر دانشجویان بومی شد و افزود: دانشگاه های استان با هماهنگی و مجوزهای لازم نسبت به پذیرش دانشجویان بومی اقدام ورزند که این امر باعثکاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی دانشجویان خواهد شد و بر ارائه خدمات آموزشی تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به تأکید و سفارش مقام معظم رهبری مدظله العالی، مبنی بر ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها خاطر نشان کرد: باید زمینه های برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را در دانشگاه ها فراهم نماییم تا دانشجویان بتوانند نظرات، افکار و نقدهای سازنده خود را ارائه نمایند.

در این جلسه همچنین آخرین اخبار و تحولات مربوط به مراکز آموزش عالی مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز