خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

اولین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه، مهرماه در قم برپا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۸۶

نقش اهالی فرهنگ قم در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مثبت بود / در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، چند کار اساسی توسط قمی ها صورت گرفت.

ایلنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، گفت: انشاالله در اواخر مهر ماه و یا اوایل آبان ماه امسال، اولین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه به میزبانی شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه در حاشیه نشست تخصصی " قم شناسی " که سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۳ در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، نقش اهالی فرهنگ قم در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: امسال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، دو سه کار اساسی انجام گرفت که اقدام کننده آن قمی ها بودند.

وی گفت: بخش های ویژه ترجمه و همچنین بخش تولید علم که بیشتر گفت وگوی بین دانشوران قمی و دانشوران دیگر استان های کشور است در نمایشگاه کتاب امسال ایجاد شد که واقعا یک اقدام با برکتی است که در سال های آینده تکمیل خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص برپایی اولین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه نیز گفت: انشاالله در اواخر مهر ماه و یا اوایل آبان ماه امسال، اولین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه به میزبانی شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز