خبرگزاری کار ایران

اکبری در جمع خبرنگاران:

از مدیران فعال بسیجی قم قدردانی میشود

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۱۴

نماینده ولی فقیه درسپاه منطقه قم، گفت: چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت همایشی در سپاه منطقه قم برگزار ودر آن از مدیران فعال بسیجی استان قم قدردانی خواهد شد.

ایلنا: نماینده ولی فقیه درسپاه منطقه قم، گفت: چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت همایشی در سپاه منطقه قم برگزار ودر آن از مدیران فعال بسیجی استان قم قدردانی خواهد شد.

به گزارش خبرنکار ایلنا در قم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی سپاه اظهار داشت: جادارد که به مناسبت سالگرد شهید مطهری از زحمات معلمان تشکر و قدردانی کنیم.

وی افزود: معلمان وظیفه سنگینی به عهده دارند چرا که خداوند قبل از اینکه از نادانان تعهد بگیرد برای آموختن، از افراد دانا تعهد گرفته اند که بیاموزند.

نماینده ولی فقیه درسپاه منطقه قم، با بیان اینکه برنامه های متنوعی را برای هفته عقیدتی سیاسی داریم گفت: ویژه برنامه هایی را در مناطق کهک، دستجرد، حاجی آباد و… برگزار خواهیم کرد؛ همچنین روز شنبه ۱۳اردیبهشت برنامه ویژه ای در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) برگزار میشود ودر طول آن از تعدادی معلمان و مربیان عقیدتی سیاسی تجلیل میشود.

اکبری اضافه کرد: همچنین روز ۱۷ اردیبهشت همایشی در سپاه منطقه قم برگزار ودر آن از مدیران فعال بسیجی استان قم قدردانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز