خبرگزاری کار ایران

معاون مرکز نور در گفت وگو با خبرنگاران:

نرم افزار اندرویدی کتابخوان همراه نور رونمایی شد / عرضه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۷۴

نصب این نرم افزار در تلفن های همراه، کاملا رایگان است / این نرم افزار امکان ایجاد یک کتابخانه شخصی دلخواه را به مخاطب می دهد / امکان کپی برداری غیر مجاز از این نرم افزار به هیچ وجه وجود ندارد.

ایلنا: معاون مرکز نور(مرکز کامپیوتری علوم اسلامی قم) از رونمایی از نرم افزار اندرویدی کتابخوان همراه نور و عرضه آن در ۲۷ نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر خوانساری، صبح امروز در جمع خبرنگاران از تولید و رونمایی نرم افزار اندرویدی کتابخوان همراه نور، خبر داد و گفت: این نرم افزار که برای تلفن های همراه مجهز به سیستم اندروید طراحی شده، در آستانه برپایی ۲۷ نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شده و در این نمایشگاه به علاقه مندان عرضه خواهد شد.

وی افزود: نصب نرم افزار اندرویدی کتابخوان همراه نور در تلفن های همراه، کاملا رایگان بوده و در حال حاضر ۲۲ عنوان از کتاب های متنوعی که در مرکز نور وجود دارد، در این نرم افزار قرار داده شده است.

معاون مرکز نور خاطرنشان کرد: البته هر هفته چند عنوان کتاب به این نرم افزار اضافه می شود و افرادی که اقدام به نصب این نرم افزار در تلفن های همراه خود کنند، آن ها را مشاهده خواهند کرد؛ اقدام به اضافه کردن مجموعه کتاب ها به این نرم افزار، تا ۶ ماه آینده ادامه خوهد داشت.

خوانساری یادآور شد: نکته مهم این نرم افزار این است که امکان ایجاد یک کتابخانه شخصی دلخواه را به مخاطب می دهد؛ یعنی ممکن است مخاطبی، برخی از کتب پیش بینی شده برای این نرم افزار را قابل استفاده برای خود نداند و فقط اقدام به نصب کتاب های مورد نیاز خود در تلفن همراه خود کند.

وی گفت: اگرچه استفاده از نرم افزار اندرویدی کتابخوان همراه نور برای مخاطبان به صورت کاملا رایگان است، اما این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که امکان کپی برداری غیر مجاز از آن به هیچ وجه وجود ندارد و فقط باید از طریق نرم افزار های مرکز نور برای دانلود آن ها اقدام کرد.

معاون مرکز نور در پایان یادآور شد: آمادگی داریم با همه مؤسسات و انتشارات کشور، قرارداد همکاری برای ساخت مجموعه های نرم افزاری داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز