خبرگزاری کار ایران

علیمحمدی خبر داد؛

بهره مندی نزدیک به ۶ هزار نفر از خدمات نوروزی مراکز درمانی تأمین اجتماعی قم

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۷۱

در ایام نوروز بیش از ۱۳۷ نفر در بیمارستان تامین اجتماعی قم بستری شدند که از این تعداد ۲۱ نفر عمل جراحی الکتیو و۱۲ نفر به طور اورژانسی عمل شدند.

ایلنا: مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم از بهره مندی بیش از ۵۶۱۵ نفر از خدمات مراکز درمانی تامین اجتماعی قم در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، داود علیمحمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۵۶۱۵ نفر از بیمه شدگان ومسافران نوروزی، از خدمات سرپایی وبستری مراکز درمانی تامین اجتماعی قم بهره مند شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم با بیان این که در ایام نوروز ضمن سرکشی از مراکز درمانی تابعه تأمین اجتماعی قم، سال نو را به همکاران این مراکز درمانی تبریک گفته و از خدمات آن ها تشکر کردیم، گفت: با حضور همکاران در ایام تعطیل، علاوه بر ارائه خدمت در بخش سرپایی شامل، پزشکان، داروخانه، تزریقات وسرم، نوار قلب، بیش از ۱۳۷ نفر در بیمارستان تامین اجتماعی قم بستری شدند که از این تعداد ۲۱ نفر عمل جراحی الکتیو و۱۲ نفر به طور اورژانسی عمل شدند.

علیمحمدی با اشاره به اینکه فعال بودن مراکز درمانی در ایام تعطیل برای مسافران نوروزی و شهروندان به ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی امنیت خاطر می آورد افزود: با توجه به اینکه تعدادی از بیمه شدگان نیز در ایام نوروزی نیاز به تایید دارو ورسیدگی به پرونده بستری در بیمارستان های طرف قرارداد داشتند، برای تکریم مراجعین، دفتر اسناد پزشکی وناظران بیمارستانی نیز برای ارائه خدمت حضور فعال داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز