خبرگزاری کار ایران

فرمانده عملیات سپاه استان قم:

رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲ در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۷۳۴

فرمانده عملیات سپاه استان قم گفت: رزمایش «الی بیت المقدس۱۲» قرارگاه دفاعی امنیتی امام هادی(ع) سپاه امام علی‌بن‌ابی طالب(ع) استان قم در قالب گردان‌های قدس و کوثر با هدف نمایش آمادگی نیروهای بسیجی و دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قم، سرهنگ محمدجعفر فائزی افزود: رزمایش «الی بیت المقدس۱۲» قرارگاه دفاعی امنیتی امام هادی(ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در ۲ مرحله و در چهار محور «دفاع از کوی و برزن»، «امداد و نجات»، «مقابله با ناآرامی‌ها» و «تمرینات امنیتی» با حضور حدود هزارو ۵۰۰ نفر از برادران و خواهران بسیجی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با موفقیت برگزار شد.

وی اضافه کرد: این رزمایش با هدف حفظ آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی و اجرای ماموریت‌های دفاعی امنیتی و امدادی و همچنین آمادگی تمام قشرهای جامعه به خصوص بسیجیان خواهر و برادر برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: این رزمایش با رمز مقدس "یا علی بن ابی طالب(ع)"  و با شعار "بسیج پاره تن ملت" در ۲ روز در قالب ۶ گردان کوثر شامل خواهران بسیجی و ۷ گردان بیت‌المقدس متشکل از برادران بسیجی در سطح استان قم برگزار شد.

فائزی با اشاره به لزوم آمادگی همه جانبه بسیجیان سرافراز در عرصه‌های رزمی، دفاعی در مقابل هرگونه تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: در این رزمایش شاهد حضور و نمایش اقتدار بسیجیان در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه با انجام ماموریت‌های امداد نجات و مقابله با حوادث و بلایای طبیعی با عنوان زلزله و بمباران هوایی بودیم و آمادگی بسیجیان و دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز