خبرگزاری کار ایران

از سوی آستان حضرت معصومه(س)؛

برنامه‌های جشن میلاد امام کاظم(ع) در حرم بانوی کرامت اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۳۱۱

به مناسبت میلاد امام کاظم (علیه السلام) مراسم جشن و سرور در شب و شام میلاد ایشان در حرم دخت گرامی این امام همام، حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از قم، مراسم شب میلاد امام کاظم (علیه السلام) سه شنبه بعد از نماز عشا با سخنرانی، مداحی عباس حیدرزاده و قرائت دعای توسل با حضور هیأت جانبازان استان قم به همراه شعر خوانی و اجرای سرود، تواشیح، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می شود.

در صبح میلاد امام هفتم نیز مراسمی از ساعت ۱۱:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) با قرائت و ترتیل قرآن کریم، سخنرانی حجت الاسلام معصوم اسماعیلی و مداحی سیدرضا جدا برگزار و ظهر میلاد نیز بعد از نماز عصر مراسم مولودی خوانی با صدای حسن حیدرزاده اجرا می شود.

عصر میلاد امام کاظم (علیه السلام) نیز مراسمی همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ناصر خلج و مداحی عباس جوشقانیان برگزار خواهد شد.

مراسم شام میلاد امام موسی بن جعفر(علیه السلام) نیز چهارشنبه بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید میرباقری و مداحی سیدعلی حسینی نژاد به همراه شعر خوانی و اجرای سرود، تواشیح، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز