خبرگزاری کار ایران

در مراسم گلباران گلزار شهدا؛

شهردار دستجرد: تکریم شهدا محدود به یک روز نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۸۴۲

حسین طالعی شهردار شهر توریستی و گردشگری دستجرد، ضمن حضور بر سر مزار شهدا و تکریم مقام شامخ ایشان بمناسبت اولین پنجشنبه دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: تا همیشه مدیون شهدا هستیم و تکریم ایشان نباید محدود به دهه فجر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، مهندس حسین طالعی شهردار دستجرد به همراه تنی چند از مسئولان این شهر توریستی و گردشگری از جمله حسن بافرانی بخشدار خلجستان، حجت الاسلام یزدی امام جمعه دستجرد و …، همزمان با فرارسیدن اولین پنجشنبه دهه فجر انقلاب اسلامی، در گلزار شهدای شهر دستجرد حضور یافته و به مقام شامخ شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت کشور ادای احترام کردند.

شهردار دستجرد: تکریم شهدا محدود به یک روز نیست

در حاشیه این برنامه، مهندس حسین طالعی شهردار شهر توریستی و گردشگری دستجرد، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مقام شامخ شهدا این قدر والا و با ارزش است که نباید تکریم از مقام ایشان، محدود به یک روز و مثلا پنجشنبه اول دهه فجر باشد.

شهردار دستجرد اضافه کرد: شهدای عزیز راه اسلام و ایران، بهترین هستی خود یعنی جان شیرین شان را فدا کردند تا امروز ما در امنیت و آرامش و آسایش زندگی کنیم و به همین دلیل باید خود را هر لحظه و همیشه مدیون بزرگی و عظمت شهدا بدانیم.

طالعی گفت: شهدا چشم و چراغ ایران عزیز هستند و بهترین تکریم و بزرگداشت مقام ایشان هم این است که قدر نظام جمهوری اسلامی ایران را بدانیم و باز باید گفت که قدر دانستن نظام جمهوری اسلامی، با شعار و گفتن محقق نمی شود، بلکه باید تا می توانیم گره گشای کار مردم باشیم که همین کار بهترین ادای احترام به مقام شهداست.

شهردار دستجرد خاطرنشان کرد: لازم است دهه فجر انقلاب اسلامی ایران که یادآور تلاش ها و زحمات امام خمینی(ره) و شهدای راه انقلاب است را گرامی بداریم و آرمان های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای ایران اسلامی را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز