خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

عملیاتی کردن وعده‌های دولت وظیفه مدیران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۷۳۷

استاندار قم، با بیان این که باید زمان پاسخگویی و انجام تعهدات دولت به مردم را تا حد امکان کاهش دهیم، گفت: عملیاتی کردن وعده‌های دولت را وظیفه خطیر مدیران است.

به گزارش ایلنا از قم، سید محمدتقی شاهچراغی در آیین تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید امور عمرانی استانداری قم، با بیان اینکه شعار توانستن سرلوحه کار مدیران دولت انقلابی است، اظهار داشت: تامین واکسن مورد نیاز کشور طی ماه‌های اخیر نمونه‌ای از عملکرد مسئولان کشور است.

وی با اشاره به اقدام های صورت گرفته در گذشته برای توسعه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی افزود: با این وجود، کارهای بر زمین مانده بسیاری داریم که انجام آنان نیازمند تلاش جهادی مسئولان است.

وی با اشاره به سفر هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور به استان قم اضافه کرد: خوشبختانه مصوبات بسیار خوبی در راستای حل مشکلات و امیدآفرینی در بین مردم حاصل شد.

شاهچراغی با اشاره به بازدیدهای میدانی از شهرستان ها و بخش های استان خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در بین مردم و شناخت از نزدیک مشکلات ایشان، می‌تواند به حل سریع‌تر مسایل کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن قدردانی از خدمات محسن بهشتی معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استانداری قم بیان کرد: ایشان از توانمندی بالایی در حوزه مدیریت شهری برخوردار است.

وی تغییر مدیران را در راستای ایجاد تحول در شیوه های مدیریتی امری ضروری برشمرد و گفت: امیدواریم با حضور آقای معتمدی معاون جدید امور عمرانی در استانداری شاهد تداوم سیاست‌های توسعه‌ای در استان با بهره گیری از رویکردها و الگوهای جدید مدیریتی باشیم.

شاهچراغی تلاش جهادی فراتر از وظایف قانونی را، از مولفه های مدیران در دولت انقلابی دانست و بهره گیری از ظرفیت مردم و افراد نیکوکار برای تحقق سیاست های دولت را نیز خواستار شد و گفت: پیگیری مصوبه های عمرانی سفر رییس جمهور به قم باید در اولویت کاری معاونت عمرانی در دوره جدید باشد.

در این آیین، ضمن قدردانی از خدمات محسن بهشتی معاون سابق استاندار؛ ابراهیم معتمدی به عنوان معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری قم معرفی شد.

«ابراهیم معتمدی» پیش از این به عنوان قائم مقام شهردار قم و معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه کشور مسئولیت داشته است.

«محسن بهشتی» از مهر سال ۱۳۹۴ به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم مشغول به فعالیت بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز