خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام یزدی در جمع خبرنگاران قم:

دشمن بر دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات سرمایه گذاری کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۲۱۵

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید به مسائل حقوقی مسلط باشند، گفت: علم نداشتن به قانون رافع مسئولیت نیست و تمام اصحاب رسانه باید به قوانین حوزه خود به ویژه قوانین انتخاباتی آگاه باشند.

به گزارش ایلنا از قم، حجت الاسلام مجید یزدی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه پیرامون پوشش خبری انتخابات، در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با بیان اینکه رسانه ها در ناکام گذاشتن دشمن برای کاهش مشارکت نقش مهمی بر عهده دارند گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ای به عهده همه ماست و رسانه ها در زمینه سازی حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات نقش بی بدیلی دارند.

وی، انتخاب اصلح فارغ از جناح بندی های سیاسی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تک تک آرای مردم حق الناس است و حراست از این حق الناس بر همه لازم و واجب است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم، حفظ امنیت را از دیگر وظایف رسانه ها دانست و گفت: اطلاع رسانی درست، حراست از آرای مردم و جلوگیری از تخلفات احتمالی، امانتی در دست رسانه هاست که وظیفه حراست از این امانت را به عهده دارند.

وی انتخابات را فرصتی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: اصحاب رسانه باید نهایت دقت خود را داشته  باشند تا در این ایام، با جلوگیری از بهانه دادن به دست دشمن، فرصت انتخابات به تهدید تبدیل نشود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم گفت: رسانه ها به دلیل دارا بودن مخاطب می توانند در سطح گسترده ای اثرگذار باشند که این موضوع اهمیت رسانه ها را نشان می دهد.

یزدی با بیان اینکه عرصه انتخابات آزمایش مهمی است که مردم سالاری نظام اسلامی را که در دنیا بی نظیر است، به نمایش درمی آورد ادامه داد: مردم سالاری یکی از مهمترین مولفه های قدرت در جمهوری اسلامی است که مظهر آن انتخابات است، به همین دلیل دشمن بر دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات سرمایه گذاری کرده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم ادامه داد: وظیفه ما در حمایت از نظام و مقابله با دشمنانی که در همه عرصه ها در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده اند، بیش ار هر زمانی دیگری اهمیت دارد.

وی انقلاب اسلامی را گنجی ماندگار از صدها شهید، جانباز و ایثارگر دانست و گفت: ماندن در مسیر، تقویت نظام و مقابله با دشمن، وظیفه ما در این زمان است.

یزدی افزود: جلوگیری از تخریب، اجتناب از سیاه نمایی، اخلاق مداری، دوری از تشویش اذهان عمومی و همچنین حرکت حکیمانه، اقدام خالصانه برای خدا و تلاش برای جلب رضایت الهی از جمله وظایف رسانه ها در ایام انتخابات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز