خبرگزاری کار ایران

با هدف صرفه اقتصادی صورت می‌گیرد؛

نرخ گذاری استخرهای سرپوشیده استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۴۹۴

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: استخرهای سرپوشیده استان با توجه به خدمات رفاهی، ابعاد، مکان احداث و... نرخ گذاری می‌شوند تا فعالیت آنها برای موسسان و سرمایه گذاران، صرفه اقتصادی داشته باشد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، افسانه حسن نایبی با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا وضعیت حاکم بر ورزش نامناسب است، افزود: متاسفانه بر اثر این بیماری نیمی از اماکن ورزشی استان تعطیل شده‌اند و امیدواریم با کم رنگ شدن کرونا فعالیت این اماکن در استان از سرگرفته شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: تعطیلی اماکن ورزشی استان موجب شده است وضعیت مالی موسسان و سرمایه گذاران ورزشی استان از جمله استخرهای سرپوشیده، بسیار آسیب پذیر و شکننده شود.

وی افزود: ۲۹ استخر دولتی و خصوصی در سطح استان فعالیت دارند که از شیوع کرونا تا به امروز به مدت ۶ ماه تعطیل بوده اند.

این مسئول افزود: تصمیم گرفتیم برای بازگشایی بهتر آنها نرخ گذاری مصوبی در ارایه خدمات داشته باشیم که در این راستا جلسات متعددی با هیات شنا و نجات غریق، موسسان، بخش خصوصی و نمایندگان دستگاه‌های تعزیرات حکومتی، استانداری و پلیس اماکن برگزار شد.

حسن نایبی خاطر نشان ساخت: به دنبال این جلسات، استخرهای استان به سه گروه درجه یک تا سه تقسیم بندی شدند و نرخ گذاری جدید براساس سانس عمومی و خصوصی تعیین گردید تا در صورت تصویب در ستاد تنظیم بازار به استخرهای استان ابلاغ شود.

این مسئول گفت: برای رسیدن به یک قیمت درست و منطقی از اداره کل ورزش استان‌های زنجان و تهران نیز استعلام قیمت صورت گرفت و نظرات و پیشنهادهای هیات شنای استان جمع آوری شد.

وی اضافه کرد: در بخش بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین هم تعداد زیادی باشگاه مشغول فعالیت هستند که از بیماری کرونا بسیار آسیب دیده اند و باید برای بازنگری و اصلاح قیمت ارایه خدمات در آنها اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز