خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی کمیته امداد خبر داد:

مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌های کشور راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۳۵۳

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مراکز نیکوکاری با هدف گسترش فرهنگ نیکوکاری و انفاق بین جامعه دانشجویی در دانشگاه ها راه اندازی می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام علی جعفری در آئین راه اندازی هفتاد و سومین مرکز نیکوکاری قزوین در دانشگاه بین المللی امام‌خمینی(ره) گفت: ایجاد همبستگی و توازن اجتماعی در جامعه، تمرکز بر محله محوری در امور خیریه با محوریت مساجد، شناسایی نیازمندان واقعی و کمک به رفع نیازهای ضروری آنان از جمله اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری در کشور است.

 معاون امور فرهنگی کمیته امداد خاطرنشان کرد: راه اندازی این مراکز دانشجویان را با فرهنگ کار خیر و انفاق بیشتر آشنا می کند.

این مسئول گفت: البته در کنار دستگیری از محرومان و نیازمندان، سیاست اصلی باید توانمندسازی آنها باشد و مراکز نیکوکاری نیز باید به سمت این هدف حرکت کنند.

مهر علی حق گویان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین نیز آئین راه اندازی این مرکز گفت: این نهاد دارای ۶۰ هزار مستمری گیر است.

حق گویان خاطرنشان کرد: هدف اصلی مراکز نیکوکاری ارتباط موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی برای رفع نیازهای ضروری و توانمندسازی مستضعفان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز