خبرگزاری کار ایران

برای کاهش انتشار ویروس کرونا انجام شد؛

توزیع ۵۰ هزار ماسک در ادارات و سازمان‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۳۲۶

مسئول پیشتیبانی و تدارکات ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۰ هزار ماسک و ۶۰ هزار بسته انواع دستکش میان ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هادی طاهرخانی با اعلام این خبر افزود: سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین به عنوان مسئول پشتیبانی ستاد مقابله با کرونای استان انتخاب شده است و اقلام بهداشتی ادارات از قبیل انواع ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دستکش و... را برای راحتی شهروندان و کارمندان ادارات و سازمان‌ها توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: در مدت شیوع کرونا ستاد پشتیبانی و تدارکات در عرصه تامین اقلام بهداشتی دستگاه‌های اجرایی اقدامات مطلوبی داشته و علاوه بر توزیع ماسک و دستکش حدود سه هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده نیز توزیع کرد.

این مسئول افزود: خوشبختانه با مدیریت استاندار قزوین و همکاری مدیریت بحران و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هیچ کمبودی در تامین و عرضه اقلام بهداشتی در استان وجود ندارد و حتی مازاد بار ستاد با حواله دانشگاه برای عرضه مستقیم به داروخانه‌ها و عرضه کنندگان اقلام بهداشتی تحویل داده می‌شود.

طاهرخانی گفت: عرضه اقلام بهداشتی در ادارات و واحدهای عرضه مواد بهداشتی علاوه بر ایجاد بار روانی مثبت موجب شده است تا جلوی افزایش قیمت این اقلام گرفته شده و میزان رضایت شهروندان نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز