خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان:

تحقق جهش تولید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۴۰۴

رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: مقام معظم رهبری سال جاری را با عنوان جهش تولید نامگذاری کرده‌اند که تحقق آن منوط به استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود است.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیزالله افضلی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، افزود: هفت محور و ۴۰ برنامه برای تحقق شعار امسال از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش بینی شده است و همه باید با توجه به آن، مسیر حرکت و تلاش خود را تعیین کنیم.

افضلی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت نگاه و حساسیت ویژه‌ای نسبت به این استان دارند و تاکید کرده‌اند با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: استان قزوین ظرفیت‌ها و ویژگی‌های خاصی در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، نیروی انسانی، نزدیکی به پایتخت و موقعیت استراتژیک دارد و باید با شناسایی مشکلات و نقاط ضعف در بخش صنعت برای رفع آنها اقدام کنیم.

این مسئول با بیان اینکه امسال، شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت است و ما منابع نفتی را از دست داده‌ایم، گفت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته با درایت و هوشمندی بر برنامه ریزی بودجه کشور بدون نفت تاکید کردند و امسال وضعیت نفت و سقوط آن در کل جهان، مهر تاییدی بر فرمایش مقام معظم رهبری بود.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم گفت: در این شرایط اقتصادی که وضعیت حوزه تولید و تجارت ویژه است جز با همدلی و همراهی نمی توان بر مشکلات استان فایق آمد.

سعید نبیل افزود: خوشبختانه این همراهی و همدلی در استان شکل گرفته و بخش خصوصی و دولتی در کنار یکدیگر برای حل مشکلات و ارتقای صنعت و اقتصاد استان تلاش می‌کنند.

در پایان این مراسم از زحمات یکساله نبیل در سمت ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قدردانی و حکم انتصاب افضلی به این سمت از سوی افشار فتح الهی سرپرست معاونت حقوقی مجلس و استان‌های وزارت صمت به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز