خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد همدلی استان خبرداد:

آغاز فعالیت ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۸۰۱

رئیس ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان قزوین از آغاز به کار ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان قزوین با سه کمیته و به ریاست عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در نشست با اصحاب رسانه‌ اظهار کرد: از امروز پویش رسانه‌ای رزمایش همدلی و کمک مومنانه در کنار سایر اقدامات ستاد، فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند.

رئیس ستاد همدلی استان اضافه کرد: این ستاد از کمیته تعیین اولویت‌ها به ریاست دفتر امور اجتماعی، کمیته اطلاع رسانی به ریاست صدا و سیما و رسانه‌ها و کمیته جذب منابع مالی به ریاست اتاق بازرگانی تشکیل شده است.

قبادی عنوان کرد: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی شماره حساب ۰۱۱۳۵۴۲۸۶۶۰۰۳ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۸۵۳۱۵۹۶ نزد بانک ملی تعبیه شده است که امیدواریم با همکاری رسانه‌ها اطلاع رسانی مطلوبی برای جذب کمک‌های مردمی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: کمک‌های مومنانه با هدف جبران خسارات به اقشار و کاسبان آسیب دیده اجرایی شده و در این میان باید با همدلی از این آزمون الهی خارج شویم.

این مسئول خاطرنشان کرد: به طور حتم در دوره شیوع کرونا سیل عظیمی از مشکلات دامن گیر کسب و کارها و کارگران کشور شد که باید در روزهای آینده با کمک یکدیگر از این موانع عبور کنیم و مجددا شاهد رونق و پویایی کشور باشیم.

رئیس ستاد همدلی استان یادآور شد: جا دارد که از دستگاه‌های نظامی، بسیج مردمی و به ویژه کادر درمان و پزشکی که ۲ ماه شبانه روزی برای مقابله با این بیماری جان فشانی کردند، تشکر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز