خبرگزاری کار ایران

به مناسب روز درختکاری صورت گرفت؛

کاشت 2000 نهال و درختچه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۷۲۰

امروز همزمان با روز درختکاری در مرحله نخست ۵۰۰ اصله نهال غیر مثمر و ۱۵۰۰ درختچه و بوته سبز در کمربندی شرق قزوین کاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در مراسمی به مناسبت روز درختکاری با حضور جمالی پور استاندار قزوین درمسیر ۶ کیلومتری کمربندی شرق قزوین در مرحله نخست ۵۰۰ اصله نهال غیر مثمر و ۱۵۰۰ درختچه و بوته سبز کاشته شد.

استاندار قزوین در این مراسم گفت: همه باید سعی کنند با کاشت یک اصله درخت سهم خود را در ایجاد فضای پاک ایفا کنند و در این شریط که مورد تهدید ویروس کرونا هستیم به سالم سازی محیط کمک کنیم.

جمالی پور افزود: درخت کاری در آپارتمان، خانه‌های ویلایی و ادارات باید جدی گرفته شود تا شهرنشینی به ما آسیب نزند.

وی به شرایط ویژه کشور و استان هم اشاره کرد و یادآورشد: کشور این روز‌ها در شرایط ویژه قرار دارد لذا از مردم خواهش می‌کنم از خروج غیر ضروری از منازل خودشان خودداری کنند.

مقام عالی دولت در استان اضافه کرد: بدون مشارکت مردم نمی‌توان به موفقیت رسید و برای مقابله با پدیده ویروس کرونا هم باید مردم پای کار باشند.

استاندار قزوین اظهارکرد: اگر بخواهیم ویروس کرونا را شکست دهیم باید همه مشارکت کنیم و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیریم تا از بحران عبور شود.

جمالی پور عنوان کرد: سطح آلودگی در استان و کشور بالاست و با خود مراقبتی باید پزشک خودتان باشید بویژه افراد مسن و سالمند در معرض تهدید جدی هستند و باید این ۱۰ روز آینده را نیز همکاری کنید تا از آسیب‌های ویروس کم کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز