خبرگزاری کار ایران

با هدف تکمیل راه‌های اولویت دار روستایی؛

آغاز اجرای طرح ملی ابرار در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۳۳۲

اجرای طرح ابرار (اقدام برای راه‌های اولویت دار) در استان قزوین با زیرسازی یک راه روستایی در شهرستان آوج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در نشست هماهنگی اجرای طرح های ملی ابرار با اعلام این خبر گفت: طرح ابرار ​با هدف ساخت و یا تکمیل راه های اولویت دار روستایی در کشور در حال اجراست.

وی اظهار داشت: در همین راستا و با برنامه ریزی دولت ۲ هزار کیلومتر از راه های روستایی کشور تکمیل و یا احداث می شوند.

این مسئول گفت: در اولین گام از اجرای این طرح ملی در استان قزوین، عملیات زیر سازی راه روستای کله سر از توابع شهرستان آوج آغاز شده است.

حق لطفی اظهار داشت: با اجرای این طرح راه ارتباطی روستای کله سر ارتقا می یابد و به منظور افزایش سرعت عمل در این پروژه با بهره گیری از امکانات و ماشین آلات امانی راهداری عملیات اجرایی لایه زیرسازی به ضخامت ۱۵ سانتیمتر و عرض ۷.۵ متر و ابنیه فنی ، لوله گذاری در۲ نقطه از این محور آغاز شده است.

براساس آخرین آمار، طول راه های روستایی استان پنج هزار و ۳۱۶ کیلومتر بوده که حدود ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر آن آسفالت و مابقی نیز راه شوسه و خاکی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز