خبرگزاری کار ایران

مسابقات المپیادهای برتر رشته پنجاک؛

۹ نشان کشوری از آن رزمی‌کاران قزوینی

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۶۹

رزمی‌کاران قزوین در مسابقات کشوری المپیادهای برتر رشته پنجاک سیلات ۹ مدال خوش رنگ به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، دبیر هیات ورزش‌های رزمی استان قزوین افزود: این رقابت‌ها با حضور ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۲۰ تیم از سراسر کشور به میزبانی گرگان در سالن حضرت امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

وی با اشاره به اسامی مدال آوران قزوینی در این رقابت‌ها افزود: رقیه جلالی به مدال طلا، مهنا یوسفی، سارینا منافی و نفیسه موسوی به مدال نقره و مطهره گروسی، زینب بیگدلی، فرناز محمودی، مژگان اسپرورینی و مهدیه رضایی به مدال برنز دست یافتند.  

این مسئول گفت: تیم استان قزوین در این رقابت‌ها با سرپرستی فرشته یوسف زاده نامدار، سرمربیگری تهمینه کربلایی صادقی و مربیگری سحر حیدری به عنوان سومی دست یافت و تیم های گلستان و البرز اول و دوم شدند.

وی همچنین با اشاره به اعزام تیم پسران پنچاک سیلات هیات ورزش‌های رزمی استان قزوین به این رقابت‌ها گفت: این تیم با سرپرستی سیدعلی غیاث الحسینی، سرمربیگری حبیب الله چگینی و مربیگری رحیم مسگری به رقابت های استعدادهای برتر اعزام شد.

لشنی با اشاره به اسامی ورزشکاران اعزامی، افزود: محمد حسین گودرزوندچگینی، آرین قاسمی، محمد نادری، امیر حسین اللهیاری، محمد رمضانی، ابوالفضل کاظمی، محمد یاسین دلشاد، علی بخشی و حسین رحمانی ورزشکاران اعزامی از قزوین به این رقابت‌ها هستند.

پنچاک سیلات یکی از رشته های هنرهای رزمی است که یک سیستم پیچیده از حرکات دفاعی و حمله ای بر اساس تنوعی از ضربات و حرکات دست، پا، پرتاب، قفل مفصل و همچنین مبارزه با سلاح را در بر می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز