خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد آبیک منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۶۲

طی صدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین، سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد آبیک منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، طی مراسمی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه پیام نور استان قزوین از زحمات  سعید واحدی در زمان تصدی مسئولیت واحد آبیک تقدیر و حیدر قیاسی بعنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

 مراسم تکریم سعید واحدی و معارفه حیدر قیاسی با حضور  رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین، هیات رئیسه، مدیران ستادی دانشگاه و روسای مراکز و واحدهای تابعه استان، برگزار شد.

در این مراسم رسولی شربیانی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای ارزشمند سعید واحدی در طول تصدی مسئولیت دانشگاه پیام نور واحد آبیک، با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های این دانشگاه گفت: با رایزنی ها و پیگری های دغدغه مند جناب واحدی، ساختمان جدید اداری و آموزشی این واحد تعیین و در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

در ادامه سعید واحدی رئیس پیشین دانشگاه پیام نور واحد آبیک ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده طی ماههای گذشته جهت اخذ ساختمان آموزشی مناسب اظهار کرد: ساماندهی و انتقال ساختمان قدیم به محل مناسب جدید واحد آبیک بدون همکاری و مساعدت های رئیس و مجموعه مدیران ستادی میسر نبود و امیدوارم در زمان مدیریت جدید این دانشگاه نیز شاهد همکاری های این عزیزان باشیم و بتوانیم این دانشگاه را به جایگاه اصلی و در خور شان آن برسانیم.

در ادامه مراسم، حکم سرپرستی حیدر قیاسی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد آبیک توسط دکتر رسولی شربیانی به او ابلاغ شد.

حیدر قیاسی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور واحد الوند در رشته کشاورزی است و با حفظ سمت هم اکنون سرپرستی دانشگاه پیام نور واحد الوند را نیز عهده دار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز