خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از 26 طرح هادی روستایی در شهرستان بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۷۹۷

26 طرح هادی روستایی بویین زهرا روز دوشنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور علی رحمانی فرماندار این شهرستان،اکرم نجفی مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری قزوین و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوئین زهرا گفت: برای بهره برداری از این طرح‌ها ۸۵ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال از محل منابع داخلی این نهاد هزینه شده است.

پرویز یوسفی فخر افزود: طرح‌های به اجرا درآمده شامل ۱۲۳ هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی، یک هزار و ۹۰۰ متر مربع سنگ فرش و ۵۲۰ متر طول جدولگذاری در ۲۶ روستای شهرستان بوده است.

وی میزان اعتبارات طرح هادی روستایی بویین زهرا را در سال جاری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: عملیات اجرای طرح هادی امسال در ۷۱ روستای شهرستان اجرا شده که مهمترین آن اجرای ۳۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر است.

به گفته وی، در اجرای طرح هادی روستایی، اجرای عملیات زیرسازی و جدولگذاری برعهده دهیاری ها گذاشته شده و آسفالت معابر روستایی نیز توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود.

یوسفی فخر خاطرنشان کرد: از ابتدای تاسیس بیناد مسکن در این شهرستان تا سال ۸۶ بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال در حوزه طرح هادی روستاهای بویین زهرا هزینه شده که تخصیص ۲۲۰ میلیارد ریالی این طرح در سال ۹۷ بیانگر توجه دولت به مسایل روستاها است.

شهرستان بویین زهرا با ۱۱۸ روستای دارای سکنه در ۵۵ کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز