خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین در نشست خبری مطرح کرد:

افتتاح 928 طرح زیربنایی و اقتصادی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۸۳

همزمان با هفته دولت ۹۲۸ طرح زیربنایی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در قزوین با ۶۷۴ میلیارد و ۵۳۰ میلون تومان اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: از این تعداد ۵۶۸ طرح کاملا دولتی، ۸۰ طرح کاملا خصوصی و ۲۸۰ طرح مشارکتی با شهرداری، شرکت برق، کمیته امداد و دهیاری ها است.

زاهدی گفت: میزان اشتغال این طرح‌ها در مجموع به صورت مستقیم سه هزار و ۹۰۵ نفر و ۶ هزار و ۲۴۴ نفر به صورت غیر مستقیم است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که در این هفته عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، گفت: این طرح‌ها شامل اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با یک طرح با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، شرکت گاز ۶ طرح با هشت میلیارد تومان، شرکت آب و فاضلاب یک طرح با ۱۴ میلیارد، دانشگاه علوم پزشکی ۲ طرح با هفت و نیم میلیارد تومان، شرکت شهرکها با ۴۳ طرح و ۷۳۳ میلیارد تومان در قالب ۱۶۵ هکتار زمین کلنگ زنی خواهد شد.

زاهدی با تفکیک این طرح ها در بخش‌های مختلف گفت: ۷۹۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۲۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان در امور زیربنایی و عمرانی شامل سازمان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت برق، سازمان حفاظت محیط زیست، پخش فراوردهای نفتی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، شهرداری و دهیاری و گاز افتتاح خواهد شد.

استاندار قزوین ادامه داد: ۹۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۷۸ میلیارد تومان شامل فعالیت‌های جهادی، کشاورزی، آب منطقه ای، صنعت، شرکت شهرک ها و یک طرح اداره امور مالیاتی به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: همچنین ۴۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان در امور فرهنگی و اجتماعی شامل سازمان‌های نوسازی مدارس، میراث فرهنگی، پارک علم و فناوری، دانشگاه پیام نور، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی و اداره ورزش در این مدت بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز