خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

دستگیری عامل حادثه تیراندازی در بوئین زهرا در کمتر از یک ساعت

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۷۱۷

فرمانده انتظامی استان از دستگیری و عامل تیر اندازی منجر به قتل جوان 35 ساله و زخمی شدن مامور پلیس در کمتر از یک ساعت در شهرستان" بوئین زهرا" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت : در ساعت 21:15 شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک فقره تیر اندازی در "سگز آباد " شهرستان بوئین زهرا بلافاصله واحد گشت کلانتری "سگز آباد " جهت بررسی موضوع به محل مود نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی اعلام داشت: با حضور واحد گشت در محل حادثه مشخص شد فردی 42 ساله و سابقه دار به بالای پشت بام منزلش رفته و اقدام به تیراندازی به سمت مردم می کند که با مشاهده ماموران به سمت پلیس شلیک و یکی از ماموران را از ناحیه دست مجروح و بلافاصله به مراکز درمانی اعزام می شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: بلافاصله دستگیری قاتل فراری با تشکیل کارگروه ویژه در دستور کار گرفت وضارب در کمتر از یک ساعت حین خروج از شهرستان دستگیر ویک قبضه اسلحه شکاری متعلق به ی نیز کشف شد.

سردار حاجیان اضافه کرد: در این حادثه همچنین جوانی 35 ساله که از بستگان عامل تیراندازی به سمت مردم بوده مجروح که به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: علت حادثه از سوی پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز