خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین خبر داد:

افزایش 25 درصدی شهریه مهدکودک های قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۷۰۶

نرخ شهریه مهدهای کودک استان قزوین در سال جاری حداکثر ۲۵ درصد افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین افزود: با هرگونه افزایش شهریه بیش از این مقدار باید برخورد شود.

وی با تاکید بر استمرار و تشدید نظارت بر بازار و نرخ کالاها به ویژه محصولات اساسی، اظهار کرد: ذخیره سازی نهاده‌ها و برخی اقلام مورد نیاز مردم باید ادامه داشته باشد تا کمبودی در بازار احساس نشود.

این مسئول پایش قیمت‌ها و رصد نوسانات قیمت کالاها را ضروری دانست و تاکید کرد: با وجود کاهش برخی کالاها که باید تاثیر آن در بازار نیز مشهود باشد ولی این مساله به صورت محسوس برای مردم اتفاق نیفتاده است.

حبیبی اضافه کرد: طی سه ماه اخیر قیمت دام زنده روند کاهشی داشته و انتظار می‌رود این روند در بازار نیز اتفاق بیافتد و مسئولین بازرسی و نظارتی باید این مساله را بررسی کنند.

معاون استاندار قزوین نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی بویژه کارخانجات آرد را ضروری دانست و بر جلوگیری از قاچاق برخی‌های کالاهای حساس و استراتژیک مثل آرد تاکید کرد.

سعید نبیل دبیر ستاد تنظیم بازار استان نیز در این جلسه گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مرغ گرم ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز