خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

احداث سیل بند در شهرک‌های صنعتی کاسپین و آراسنج

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۱۵۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: سیل بند توسط این شرکت با هدف پیشگیری از بروز خسارات مربوط به حوادث غیرمترقبه احداث می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور گفت: واحدهای تولیدی زیادی در این شهرک ها مستقر هستند که باید آنها را در مقابل حوادثی چون سیل ایمن کنیم.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته سیل خساراتی را به زیرساخت‌ها و برخی واحدهای تولیدی شهرک آراسنج وارد کرد، اظهار داشت: عملیات اجرایی (احداث) سیل بند در این مکان و همچنین شهرک صنعتی کاسپین در سال جاری آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین همچنین گفت: با هدف کمک به حفاظت از محیط‌زیست و صرفه‌جویی در مصرف آب صنایع، کار ساخت 2 تصفیه خانه در شهرک های صنعتی آراسنج و خرمدشت طی سال جاری و بزودی با صرف 10 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر چهار تصفیه خانه در شهرک های صنعتی کاسپین (2 مورد)، لیا و حیدریه فعال هستند و تصفیه خانه شماره 2 لیا نیز بزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: برای اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان امسال 250 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، 13 شهرک صنعتی و 6 ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز