خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین خبر داد:

پیش‌بینی ۷۰ تا ۹۰ میلیمتر بارندگی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۰۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین تاکید کرد: از امروز تا ۱۳ فروردین ماه ۷۰ تا ۹۰ میلیمتر بارندگی در سطح استان قزوین پیش‌بینی شده است که مدیریت آن به اهتمام تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت‌الله مهدیخانی در شورای هماهنگی مدیریت بحران که در سالن باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد، گفت: بارندگی‌‌های هفته گذشته در سطح استان نیز ۳۰ تا ۴۰ میلیمتر پیش‌‌بینی شده بود که در برخی نقاط تا ۴۲ میلیمتر نیز محقق شد.

وی ادامه داد:خوشبختانه در بارندگی‌‌های هفته گذشته همه مدیران پای کار بودند و از بروز حوادث ناخوشایند و تلخ جلوگیری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با بیان اینکه میزان بارندگی‌‌ها در این هفته در برخی از نقاط استان تا ۱۰۰ میلیمتر پیش‌‌بینی شده است، اظهار داشت: برخی رودخانه‌‌ها و کانال‌‌های استان ظرفیت این همه بارندگی را ندارد و نیاز است همه مدیران پای کار باشند.

مهدیخانی اضافه کرد: از شهرستان آوج و آبیک بازدید به عمل آمد و باید هرچه سریعتر با استفاده از ظرفیت ماشین‌‌آلات بخش خصوصی برای رفع مشکلات و نقاط خطرپذیر این شهرستان‌‌ها به ویژه آبیک اقدام شود.

وی افزود: همچنین با ارسال پیامک برای اعضای شوراها، دهیارهای‌‌ها، بخشداری‌‌ها، ائمه جمعه و جماعات و فضای مجازی اطلاع‌‌رسانی و جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران نیز در شهرستان‌‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز