خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار :

نیازمند نردبان‌های بلند برای ساختمان‌های بلندمرتبه در قزوین هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۰۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به رشد ساختمان‌های بلندمرتبه در استان قزوین، نیاز به نردبان‌های بلند داریم تا در زمان حادثه بتوانیم از وجود آنها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین که با حضور اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت کشور برگزار شد، اظهار کرد: تخصیص 30 درصد اعتبار ماده 10 و 12 بحران برای پروژه‌های متعددی که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته آغاز شده، ضروری است.

فرخزاد اضافه کرد: با توجه به رشد ساختمان‌های بلندمرتبه در استان قزوین نیاز به نردبان‌های بلند داریم تا در زمان حادثه بتوانیم از وجود آنها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی لازم با ظرفیت‌های لازم را برای اینکه استان معین هستیم، وجود دارد و پایگاه هوانیروز شهید جواد امینی شهرستان آبیک و فرودگاه قزوین از ظرفیت‌های مناسبی است که می‌توانیم در زمان بحران از آنها بهره گیریم.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به قرار داشتن در آستانه سال جدید و ایام نوروز، مسئولان باید هوشیاری و جدیت بیشتری در زمینه ساخت وسازهای غیرمجاز داشته باشند و از این مهم و ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز