خبرگزاری کار ایران

مومنی مطرح کرد؛

پرداخت ماهانه ۷۱ میلیارد ریال به نیازمندان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۵۲۹

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) قزوین تاکید کرد: ماهانه ۷۱ میلیارد ریال به ۹۰ هزار مستمری‌بگیر تحت پوشش این نهاد در استان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مجید مومنی طی سخنانی در پیش از خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته قزوین به مناسبت برپایی جشن نیکوکاری گفت: در حال حاضر ۲۹ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد در استان هستند.

وی میزان اعتبار این نهاد در سال جاری را یک هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در سال جاری با کمک خیران استان ۹۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهداء و چهار هزار دانش‌‌‌آموز نیز تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) قزوین ادامه داد: در سال جاری همچنین ۶۰۰ مورد وام قرض‌‌‌الحسنه بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون ریال برای کارگشایی پرداخت شد و در سال آینده نیز سه درصد کارمزد این نوع وام از سیستم بانکی این نهاد حذف می‌‌شود.

مومنی با اشاره به اعزام چهار هزار مددجو به شهرهای مقدس مشهد و قم در سال جاری تصریح کرد: در حوزه مسکن نیز سه هزار و ۵۰۰ واحد از سوی این نهاد مورد احداث قرار گرفته است که هزار و ۱۰۰ واحد آن مربوط به امسال بوده که به نیازمندان اهدا شد.

وی افزود: در حوزه نهضت مسکن روستایی سازی نیز تاکنون ۱۵۰ خانوار مورد شناسایی قرار گرفته که با همراهی و هماهنگی سپاه صاحب‌‌‌الامر (عج)، بسیج سازندگی و استانداری عملیات ساخت منازل آنها آغاز و سال آینده نیز واگذار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت خیران استان خاطرنشان کرد: ۱۷۰ هزار خانوار مشترک طرح‌‌‌های صندوق صدقات، اکرام و محسنین این نهاد هستند که کمک‌‌های خود را به صورت مستقیم و غیرمستقیم اهدا می‌‌‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام قزوین اضافه کرد: هزار و ۷۰۰ یتیم با دریافت ماهانه سه میلیون و ۷۰۰ هزار ریال تحت پوشش این نهاد قرار دارند در حالی که میزان این نوع پرداختی در کشور بالغ بر دو میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است. ۲۵ مرکز نیکوکاری موجود در استان نیز خدمات و کمک‌‌‌های خود را در اختیار افراد تحت پوشش قرار می‌‌دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز