خبرگزاری کار ایران

حیدری به ایلنا خبر داد:

320 پایگاه پذیرای مردم آبیک در جشن نیکوکاری/ تهیه سبد کالا برای 1900 نفر

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۳۸

رئیس کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان آبیک گفت: حدود 320 پایگاه ثابت و سیار پذیرای مردم شهرستان آبیک در جشن نیکوکاری است.

دوست علی حیدری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: برای برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عید برای همه» حدود 320 پایگاه ثابت و سیار پیش‌بینی شده که از این تعداد، 314 پایگاه ثابت و 6 پایگاه سیار است.

وی افزود: برای جشن نیکوکاری و تامین سبد کالای مددجویان و نیازمندان شهرستان آبیک تاکنون چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل کمک‌های خیران، حامیان طرح اکرام و صاحبان کشت و صنعت شرکت‌های شهرستان آبیک درآمدزایی شده که برآورد می‌شود تا آخر اسفند ماه به 12 میلیارد ریال برسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان آبیک ادامه داد: کمک‌های مردم شهرستان آبیک در حدود 320 پایگاه ثابت و سیار برای جشن نیکوکاری طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در مساجد، مدارس، پایگاه‌های بسیج و کمیته امداد جمع‌آوری می‌شود.

حیدری افزود: چند جشن گلریزان ویژه جشن نیکوکاری برای تهیه سبد کالای مددجویان و نیازمندان شهرستان آبیک در شهرهای آبیک، خاکعلی و روستاهای قشلاق، زیاران، حاج تپه و مورآباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای حدود یک هزار و 900 خانوار مددجوی زیر پوشش و قشرهای نیازمند شهرستان آبیک پیش‌بینی شده سبد کالا اعطا شود که هرگونه کمک اعم از نقدی و جنسی از سوی مردم در پایگاه‌های ثابت و سیار جشن نیکوکاری پذیرفته می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: مردم می‌توانند  یا کمک‌های خود به کمیته امداد شهرستان آبیک را تحویل نماینده کمیته امداد داده و رسید دریافت کنند و یا از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری کد الکترونیکی #0283*8877* کمک‌های خود را در خصوص جشن نیکوکاری واریز کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: مردم شهرستان آبیک می‌توانند کمک‌های خود را با شماره کارت به نام کمیته امداد آبیک نزد بانک کشاورزی 6037707000070379 واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز