خبرگزاری کار ایران

ایران‌نژاد خبر داد:

شکارچیان کبک در آبیک به دام افتادند/ضبط 4 قبضه اسلحه شکاری

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۳۰۱

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک گفـت: متخلفان شکارغیرمجاز کبک در زیستگاه‌های حیات وحش شهرستان آبیک به دام افتادند.

محمد ایران‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در حین گشت، کنترل و پایش زیستگاه‌های حوزه استحفاظی و در راستای حفاظت از تنوع زیستی شهرستان آبیک، چهار نفر از متخلفان شکارغیرمجاز کبک را به دام انداختند.

وی افزود: این شکارچیان که در ارتفاعات حاجی‌آباد مبادرت به شکار پرندگان وحشی کرده بودند، توسط مأموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک ادامه داد: از متهمان تعداد 4 قبضه اسلحه شکاری از نوع پنج تیر و دولول، مقادیری مهمات مربوطه و سایر ادوات شکار و همچنین 4 قطعه لاشه پرندگان شکار شده کشف و ضبط  شد.

ایران‌نژاد اضافه کرد: پرونده متخلفان در حال تکمیل و ارسال به مراجع محترم قضایی است.

وی خاطرنشان کرد: مأموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک به طور مستمر در زیستگاه‌های حیات‌وحش حضور دارند و با افرادی  که قصد شکار غیر مجاز و تخریب تنوع زیستی را دارند، برخورد قانونی خواهند کرد.

این مسئول از اقدام و همکاری جوامع محلی با اداره محیط حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک برای حفظ حیات‌وحش قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز