خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره ورزشی بانوان در آبیک قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۲۸۱

جشنواره ورزشی بانوان با عنوان «فراغت بانوان با ورزش» به همت هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان آبیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جشنواره ورزشی بانوان با عنوان «فراغت بانوان با ورزش» به همت هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان آبیک در سالن کوثر این شهرستان با حضور 300 نفر از بانوان برگزار شد.

فرانک فیض‌اللهی رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین ایجاد نشاط و شادابی در گروه‌های مختلف خانواده و گسترش سواد حرکتی در خانواده‌ها را از اهداف جشنواره ورزشی بانوان با عنوان «فراغت بانوان با ورزش» ذکر کرد و گفت: شناسناندن کارگروهی به عنوان فرهنگ در خانواده‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی در تعامل اعضای خانواده با یکدیگر وارتقای سلامت تروانی و جسمی بانوان از دیگر اهداف جشنواره بوده است.

وی افزود: حدود 300 نفر از بانوان شهرستان آبیک که شامل مادر، مادربزرگ، دختر و خواهر بودند در قالب 6 گروه پنج تایی و دارا بودن سه عضو در رشته‌های ورزشی دارت، بسکتبال، بدمینتون و طناب‌زنی و بازی‌های محلی مانند لی‌لی و یه قل و دوقل به رقابت پرداختند.

این مسئول ادامه داد: به برندگان سه تیم اول تا سوم 6 رشته ورزشی مذکور، جوایزی نفسیی اهدا شد و تیم‌های نخست به مسابقات استانی راه یافتند که پس از موفقیت در مسابقات استانی، به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان آبیک ضمن استقبال مطلوب بانوان از جشنواره ورزشی برگزار شده اضافه کرد: اجرای حرکات نمایشی توسط ورزشکاران برایتونیک، قرعه‌کشی بین تماشاچیان و اجرای سرود از برنامه‌های جنبی جشنواره ورزشی بانوان با عنوان «فراغت بانوان با ورزش» بود که به اجرا درآمد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز