خبرگزاری کار ایران

داود محمدی :

مسؤولان در فرایند امور تعاونی‌ها دخالت نکنند/ تعدیل نیروها رشد فزاینده نداشته باشد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۶۲۵

رئیس کمیسیون اصل۹۰مجلس با اشاره به ضرورت تشکیل تعاونی‌ها دررشته‌های مختلف و نظارت مسئولان بر این تعاونی‌ها گفت: مسئولان نباید در فرآیند امورتعاونی‌ها دخالت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین ، در آیین افتتاح کانون انجمن‌های صنفی کارگری وتعاونی کارگران حمل‌بار و اثاثیه منزل(امین بار) که باحضور نمایندگان مردم استان درمجلس شورای اسلامی، مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، اعضای شورای اسلامی و نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی برگزارشد برضرورت رفع مشکل معیشتی کارگران واحدهای تولیدی مشکل‌دار استان تاکیدکرد.

داود محمدی تعدیل ۵۰۰ کارگر واحدهای تولیدی را نگران کننده وفزاینده اعلام وتصریح کرد: مسئولان باید باجدیت درراستای حل مشکلات کارگران و واحدهای تولید گام بردارند تا در آستانه‌ی سال جدید شاهد رشد فزاینده این گونه تعدیل‌ها نباشیم.

وی تعاونی‌های را یکی ازمولفه های اقتصاد مقاومتی برشمرده و ضمن ضرورت تشکیل تعاونی ‌ها در رشته های مختلف خواستارنظارت و نه دخالت درفرآیند امور این گونه تعاونی های ازسوی دستگاههای مسئول  شد.

داود محمدی در پایان ضرورت پیگیری مشکلات تعاونی ها و انجمن های صنفی کارگری را گوشزد و برحمایت و همفکری بانمایندگان مجلس درکمیسیون های مربوطه رادرجهت حل مشکلات این گونه نهادها مورد تاکید قرارداد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز