خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا خانپور خبر داد:

فعالیت 120 واحد قطعه‌ساز خودرو در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۱۱۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در استان قزوین 120 قطعه‌ساز خودرو فعال است که هر واحد 650 قطعه خودرو تولید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور در جلسه بررسی وضعیت واحدهای صنعتی شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک استان قزوین اظهار کرد: در استان قزوین 120 قطعه‌ساز خودرو فعال است که هر واحد 650 قطعه خودرو تولید می‌کنند که باید گفت با یک هزار قطعه یک خودرو ساخته می‌شود.

وی افزود: اگر قطعه‌سازان خودرو جنس را تحویل خودروسازان دهند با تاخیر پول دریافت می‌کنند و اگر فشار بیاورند و پول خود را درخواست کنند دیگر نمی‌توانند خرید بعدی را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: بزرگترین واحد سی‌ان‌جی کمپسول‌های گاز در استان قزوین فعال است که بیش از 70 درصد تولید دارد و تولیدات این واحد موجود است.

خانپور اضافه کرد: با توجه به اینکه واحد مذکور با قطعه‌سازان چین قرارداد منعقد کرده اما زمانی که چینی‌ها به ایران می‌آیند از بنزین استفاده می‌کنند؛ از سویی خودروهای دوگانه‌سوز کمتر تولید می‌شود وموجب شده یک واحد از چرخه تولید کپسول‌های گاز خارج شود.

وی خاطرنشان کرد: واحد ایران چوب از واحدهای تعطیل بود که با خریداری این واحد توسط بنیاد مستضعفان دوباره به چرخه فعالیت درآمد و به تازگی هم 6 تریلی بار به افعانستان صادر کرده است.

این مسؤول اذعان کرد: شرکت ویتانا تولیدکننده بیسکویت در ایران با حضور رئیس‌جمهور و یا معاون اول ایشان افتتاح خواهد شد که حدود 150 کارگر دارد و تا دو هزار و 500 نفر افزایش نیرو در این واحد وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: یکی از واحدها تولیدکننده محصولی شده بود که قبلا از ترکیه محصول خود را وارد می‌کرد اما به دلیل شکایت کارگران، مشکلات قضایی دارد.

خانپور ادامه داد: برخی از واحدها با مشکلات بانکی، تسهیلات و پروانه بهره‌برداری مواجه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز