خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین خبر داد:

تمامی جاده‌ها و محورهای اصلی استان قزوین باز است

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۰۶۵

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: تمامی جاده ها و محورهای اصلی استان باز است.

به گزارش ایلنا از قزوین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، قدرت اله مهدیخانی با اعلام این خبر افزود: تردد و عبور و مرور کامیون ها و ماشین آلات سبک و سنگین در تمامی جاده‌ها، راه ها و محورهای اصلی استان قزوین در جریان است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

وی افزود: در برخی از مناطق استان بویژه بخش های الموت غربی، الموت شرقی، آبگرم و آوج، راه روستایی این مناطق براثر بارندگی برف مسدود است که کار بازگشایی این راه ها از فردا آغاز می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: هم اکنون بارش برف در دو نقطه گردنه آوج و قسطین لار در الموت با شدت ادامه دترد که همزمان تلاش ها برای بازگشایی این محورها و تردد ماشین آلات ادامه دارد.

مهدیخانی گفت: تمامی عوامل امدادی اعم از پلیس راه،هلال احمر و اورژانس در محورهای اصلی مستقر هستند و کار عبور و مرور خودروها و مسافرین را کنترل،مدیریت و تسریع می کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان عنوان کرد: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اسکان اضطراری مسافرین و درراه ماندگان با برخی از شهرداری ها،مساجد و مدارس استان صورت گرفته که عنداللزوم کار اسکان و پذیرایی از این مسافرین انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز