خبرگزاری کار ایران

استاندار:

فضای سیاسی در قزوین شفافیت لازم را ندارد

کد خبر : ۷۰۴۱۴۱

استاندار قزوین با انتقاد از سیاست زدگی در این استان، گفت: فضای سیاسی در قزوین شفافیت لازم را ندارد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی‌ استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی در بازدید از مرکز رویان جهاد دانشگاهی تهران و دیدار با حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور افزود: به دلیل سیاست زدگی، همه احزاب و گروه‌های سیاسی تمامیت مدیریت استان را طلب می‌کنند.

وی با اشاره به ضرورت رفع فضای سیاست‌زدگی برای توسعه همه جانبه قزوین و رفع موانع رشد استان از جمله در حوزه‌های علمی و پژوهشی،افزود:‌ در حال‌حاضر برخی از ساختمان‌های دستگاه‌های اجرایی بدون‌استفاده باقی‌‌مانده و بسیاری از‌ سازمان‌ها هم می‌خواهند پژوهشکده راه‌اندازی کنند.

استاندار قزوین با اشاره به پروژه مجتمع فناوری جهاددانشگاهی قزوین گفت: اگر جهاد دانشگاهی احداث این پروژه عظیم را آغاز کند ما قول می‌دهیم آن را به پایان برسانیم.

زاهدی ابراز امیدواری کرد: چون نمی‌توان تمامی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی کشور را در قزوین متمرکز کرد حاضریم در مواردی که استعداد و پتانسیل لازم در استان وجود دارد همکاری لازم را با جهاد دانشگاهی داشته باشیم.

استاندار قزوین ادامه داد:جهاد دانشگاهی می‌تواند در استان قزوین در چند زمینه تخصصی وارد شود و اجرای عملیاتی بین بخش علمی، کشاورزی و صنعتی را برقرار کند.

در جریان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری و جهاد دانشگاهی منعقد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز