خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

عذر مدیران ناهماهنگ را می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۵۲۶

استاندار قزوین گفت: عذر مدیرانی که در این مسیر خدمت به مردم و روان‌سازی امور جاری استان نباشند خواهیم خواست و افراد توانمند را جایگزین می‌کنیم تا کار مردم پیش برود.

به گزارش ایلنا از قزوین، همتی پیش از ظهر امروز در جلسه با شهردار قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران ارشد شهرداری در سالن مفاخر شهرداری افزود: نارضایتی مردم از عملکرد شهرداری قزوین خیلی کم است؛ این نشان می‌دهد روش‌ها و کارها بسیار خوب پیش می‌رود ولی نباید غفلت کرد. مردم را باید عزیز بشماریم و بدانیم که همه ما خادم مردم هستیم، این روحیه را در خودمان به باور تبدیل کنیم.

وی بابیان اینکه نشناختن حدود و عدم درک از وظایف در برخی مدیریت‌های شهری موجب بروز مشکل شده است، تصریح کرد: باید از اتحاد عالی بین اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری، استفاده بهینه کرد.

مدیریت عالی استان اظهار کرد: استانداری قزوین تمام‌قد در کنار مدیریت شهری قرار دارد تا پروژه‌های مناسب و کارشناسی شهری به نتیجه برسد و سال 95، سالی پرتلاش و به ثمر نشستن پروژه‌های شهری باشد.

استاندار قزوین بیان کرد: استانداری موانع و مشکلات را کاهش خواهد داد و حاضریم هفته‌ای یک جلسه با مجموعه مدیرت شهری قزوین داشته باشیم تا در هر جلسه دو موضوع اساسی را در حوزه دستگاه‌های ذی‌ربط که نیازمند هماهنگی هستند پیگیری و حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با استفاده از ظرفیت‌های محلی مدیران، خلق ثروت و اعتبار کرد تا نیازهای اساسی شهری استان حل شود، افزود: تغییر کاربری، تراکم و ... با به‌کارگیری مکانیسم‌های کارشناسی شده میسر است تا محیط شهری برای زندگی شهروندان مساعدتر فراهم شود و مردم موردتکریم واقعی قرار گیرند.

استاندار قزوین با اشاره به بازدید 4 ساعته از برخی پروژه‌های بزرگ شهری قزوین بیان کرد: شهرداری قزوین برای توسعه عمرانی شهر اقدامات بزرگی کرده است و امید دارم این پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر افتتاح شود.

همتی تصریح کرد: مردم هم کارهای خداپسندانه را خوب می‌فهمند و خوب قدردان خدمت خالصانه هستند.

استاندار قزوین از واگذاری مرمت و احیای دولت‌خانه صفوی به شهرداری قزوین باهدف تولید ثروت و توسعه گردشگری خبر داد.

فریدون همتی, استاندار قزوین گفت: باید به تکمیل پروژه رفاهی و تفریحی مجموعه بوستان باراجین با نگاه ملی و جهانی درکنار تکمیل آثار تاریخی و باستانی استان قزوین برای ایجاد یک محیط پرنشاط و جذاب برای گردشگری همت کرد.

وی در ادامه خواستار توجه بیشتر مجموعه مدیران شهری به توزیع خدمت در همه مناطق شهری به‌ویژه مناطق محروم شد.

انتهای پیام/
فرهاد رشوند
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز