خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت همکاری بین المللی CITIC کشور چین مطرح کرد؛

آمادگی کامل شرکت بین المللی CITIC چین برای همکاری با شهرداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۲۱

شرکت همکاری بین المللی CITIC کشور چین آمادگی کامل دارد تا طرح‌های عمرانی و مدیریت شهری شهرداری قزوین را با روش فاینانس با سرعت مناسب اجرایی کند.

هی‌نان، مدیر شرکت همکاری بین المللی CITIC کشور چین گفت: این شرکت آمادگی کامل دارد تا طرح های عمرانی و مدیریت شهری شهرداری قزوین را با روش فاینانس با سرعت مناسب اجرایی کند.


به گزارش ایلنا از قزوین؛ هی نان در مراسم انعقاد تفاهم‌‎نامه همکاری بین شرکت بین المللی CITIC کشور چین و شهرداری قزوین با اشاره به روابط بسیار مطلوب دو کشور ایران و چین افزود: خوشبختانه در سال‌های گذشته روابط این دو کشور رو به پیشرفت بوده است.


هی نان با اظهار خوشحالی مبنی بر همکاری با شهر قزوین برای اجرای طرح‌های عمرانی گفت: سفر رئیس جمهوری ایران به چین نشان دهنده پیشرفت مناسبات سیاسی و اقتصادی است و به زودی رئیس جمهوری چین هم به کشور شما سفر خواهد کرد و بر این اساس باید از این فرصت برای کارهای مشترک به خوبی استفاده کرد.


مدیر شرکت همکاری های بین المللی CITIC با اشاره به مشارکت در اجرای طرح های مهم با شهرداری تهران، شیراز، اصقهان و تبریز افزود: بسیار علاقمند هستیم با شهرداری قزوین هم همکاری مستمر داشته باشیم.


وی افزود: باید مسیر ترک تشریفات طی شود و پس از کسب مجوزهای لازم زمینه اجرایی شدن کار فراهم شود و سرعت کار بستگی به همکاری و تلاش طرفین خواهد داشت.


های نان افزود: حجم فاینانس ایران و چین بالغ بر ۴۵ میلیارد دلار است که از این منبع می توانیم برای اجرای پروژه های مختلف استفاده کنیم و برای هفت طرح شهرداری قزوین از این روش استفاده کنیم.


مدیر شرکت همکاری های بین المللی CITIC بیان کرد: شرکت چینی بر اساس مقررات قاینانس دو دولت کار می کند و اگر در زمان اجرا روش های بهتری عملیاتی باشد برای تسریع در کار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز