خبرگزاری کار ایران

همایش بزرگداشت علامه طباطبایی در قزوین برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۷۱

از سوی مدیریت حوزه علمیه قزوین، همایش‌هایی از عالمان برجسته این کشور برگزار شده که این بار نیز این همایش به پاس خدمات ارزشمند و ماندگار علامه طباطبا یی در این استان عالم پرورخواهیم داشت.

دبیر برگزاری همایش بزرگداشت علامه طباطبایی گفت: در استان قزوین از سوی مدیریت حوزه علمیه قزوین همایش‌هایی از عالمان برجسته این کشور داشتیم که این بار نیز این همایش به پاس خدمات ارزشمند وماندگارعلامه طبا طبا یی در این استان عالم پرورخواهیم داشت.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ حجت الاسلام علی عباسی در نشست خبری افزود: این همایش با حضور جمعی ازعلمای برجسته استان وکشوروبا حضور سه تن از شاگردان این عالم فرهیخته حضور خواهند داشت.

دبیر برگزاری همایش علامه طباطبایی هدف از برگزاری این همایش دراستان بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش شناساندن اسطوره‌هایی از علم وفضیلت است که باید بیش از پیش این اسطوره‌های علمی وحوزوی را به نسل نوجوان وجوان وهمچنین طلاب بیشتر بشناسانیم.

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری حوزه علمیه قزوین ودفتر امام جمعه در ۱۸ شهریور راس ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) وبا حضور نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین واستاندار قزوین برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز